söndag, september 14

äppelpaj

jag sitter på jobbet och är hungrig och läser bloggar, så råkade jag komma in på kenzas blogg där hon skrev nåt om kladdkakor och chips, och dregglet började rinna... det är söndag! då ska man ligga hemma och äta kladdkaka och se på the hills, eller nån annan serie där alla brudar håller på tynar bort.

nu började cilla prata om äppelpaj också.. det skulle sitta jävligt fint. eller mammas äppelkaka. jag älskar äppelkaka, det är fan det godaste jag vet. jag sitter helt allvarligt och dregglar här nu, önskar att ted skulle vara här med sitt: "men veet du hur onyttigt det är ..?" jag skulle hellre vara arg än gottsugen just nu.

nu ska jag gå och äta elovena snabbgröt och koulunäkki......mm.....

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAH och jag ska äta creme bruleé ikväl!!!!!!!11111111 feeeeeel the avundsjuka!

det är trist utan dig på jobbet!!!!!!

:)