fredag, september 19

blogg ♥ jobb

nu har bloggen varit död en liten stund. vad kan det bero på? att jag inte tycker om att blogga mer? nej. att jag har massa annat viktigt att göra? nej. att jag har varit sjuk? nej. att mitt internet inte har funkat? nej. att jag inte har jobbat?

jag läste en kul grej i cosmo här om dagen. den handlade om chefer och bloggar och sånt, och jag kände mig träffad. jag lägger kanske upp den senare idag. eller nån annan gång. nu ska jag jobba och dricka jordgubbste och kolla lite på tradera... eheheh

btw så är jag inte önskad här på mitt jobb. jag tror jag måste börja vända mig om för annat.

2 kommentarer:

Cilla sa...

Har det hänt något mer drama ? :(

Cilla sa...

Men nej :( Ibland vill man bara stå där mitt i, bland alla andra och bara skrika så man "väcker upp" folk som går där på sina vanliga rullor sen 1700-talet typ. Bleh. Jag är fattig men annars rätt ok. Slipper jobba (ironi när man är fattig men men), tugnt ibland på det där jobbet (psykiskt).