lördag, september 27

friday night fever





ja. igår var indeed en bra kväll. samtliga bilder är tagna från elins blogg, där det också finns fler suddiga dansiga färgglada bilder att beskåda. märks det att vi tittade på SNF innan vi for till arken igår? eller därimellan var vi ju till yasmine och lekte lappleken utan lappar också. kontentan av den leken är för min del att jag kommer bli en snygg fyrtioåring och vika ut mig. känns ju personligt och gulligt sådär. och elin.. kommer få bra lön och lyckas med sin karriär.. och anda kommer dö ung med 40 kattor utomlands. och så vidare. ganska fin fylleblogg jag skrev inatt tycker jag, inte ett enda stavfel eller nåt!

men igår var faktiskt den roligaste arkenkvällen på väldigt väldigt länge...

nu ska jag klä på mig och fara på begravning, ja det är ju kanske mindre roligt. varför skriver jag det i det här partyinlägget? jaja peace out

2 kommentarer:

Anonym sa...

iiiooo. det dumma med det här är ju; hur fan ska vi kunna toppa det här nästa helg?! det får ju helt enkelt bli med en toppefterfest eller nått någonstans. hahaha. nu har man ju rätt hög ribba på elin-madde utgångar. :P

Anonym sa...

kicki sa just att "madde är så söt". :D och just det, enligt henne har hon rekommenderat att du ska stanna som extra när tina frågade henne vem hon tyckte. :O