tisdag, september 30

yotubeigt

jag kollar runt på youtube och lyssnar på mgmt här ute i min ensamhet i bilbur numero uno. tänk att bo en lägenhet i storlek med en bilbur. den är.. vad ska jag uppskatta den till.. 3 gånger 1,5 meter stor typ. man får ju plats med en säng iallafall.. och så når man från vägg till vägg med armarna! tänk vad praktiskt.

det här var inte vad inlägget skulle handla om... utan tänkte bara informera om att jag, fjau och tuts (kanske elin) ska på MGMGT-konsert i november, och för er som ännu inte upptäckt världens kanske bästa duo, så har jag något till er:

VOILÀ

1 kommentar:

Anonym sa...

haha hur sku jag veta vem som skulle gå ut?:P nej jag prata inte med elin. jag messa bara till dig om "den som går ut kan ge henne en biljett". jag sa nog till mamma också att hon skulle säga till om det. nåja, inget pris som man blir fattig av men ändå :p känns ju lite onödigt bara.