måndag, september 8

het tävling!



första gången jag såg den här väskan var i michaelas blogg, som hade sett den i carolinas blogg som hade köpt den på acne-rean. alltså redan vid första anblick var jag kär. den är verkligen den lila luellaklänningen från mina drömmar i väskform! love it love it love it!

och varför är jag då värd den? varför ska jag vinna denna underbara väska? nå, jag har för det första suktat efter luellaklänningen i flera år känns det som, och lila är så rätt i höst. jag skulle kunna införa lite mer acne till ålands nattliv, och verkligen lysa upp indigo eller arken. den skulle passa perfekt till alla svarta outfits som kommer användas av mig i vinter. jag vet inte, jag älskar den. dessutom skulle det ju vara ballt att ha något som en av mina long-time-stilikoner michaela verkligen suktar efter!

man kan inte beskriva varför man ska vinna en väska utan att låta egocentrisk så jag ber om ursäkt för det, men kom igen, nog är jag ju värd den! right? dessutom har jag inte råd med den just nu själv, eftersom jag är on the market för en ny kamera. att titta på modefebers och sss's hemsida med alla skitsnygga bilder gör inte suget efter D300an mindre heller. please?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH "jag skulle kunna införa lite mer acne till ålands nattliv"


behöver jag säga att jag tänkte på den mindre smickrande formen av acne? som inte är ett märke? öhöhöhöhööh