onsdag, september 10

happiness i ett grönt postpaket








idag satt jag och beklagade mig på jobbet över att mina skor inte kommit fastän det gått nästan en vecka. jag har varit helt inställd på att de skulle vara för små. alltså jag har nästan ångrat att jag köpte dem då och då. så idag (ikväll) när jag kommer hem står mamma med ett grönt paket och ett sånt där uttryck som säger "vad fan har du köpt nu då?"

OCH SKORNA PASSADE! som handen i hansken. som foten i skoon kanske.. ja iallafall satt de perfekt efter en hel dags provande av för små/för stora/för höga skor. eller nej nu lät det lite väl negativt. men det kändes att de är lite bättre kvalité än USA-skorna. ååh vad jag älskar dem. helt perfekta.

nu är jag glad. köpstoppet i oktober kan ta sig i arslet! jag kommer äga ihjäl elin :D för nu har jag allt jag vill ha här i livet. åminstone för ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, men du... när luella-klänningen kommer och du inser hur bra den skulle passa med de där skorna... då du!! :D

Anonym sa...

aah såna där skor köpte frida på zara i paris! you are soo after

Madelen utan e sa...

tuz: jaa jag veet faktiskt det :D men mina är ju faktiskt lagom och henens är lite för stora :D:D:D:D:D