måndag, september 29

ett ansikte



såhär söt var jag idag på jobbet när elin kom och sa "sådär som du ser ut känner jag mig" (ps. hon är förkyld, sjuk och mojsig i huvudet)



och såhär söt var jag när jag kom hem. jag tror inte elin känner sig sådär. fast hon är ju hos lasse nu så inte vet man. lasse som har potatisåkrar här vid mig på hagaslätten.

nu kommer resultatet från kvällen ganska värdelösa IDOL. måste titta. måste sedan läsa spelet och måste sedan se på gossipgirl och sedan sova... nån gång

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha nej sådär känner jag mig inte. :P och skulle inte förvåna mig om jag ser ut som första bilden x 6 idag.:(

Anonym sa...

just det!

nu har jag betalat över gojaneskopengarna till dig så håll koll :)

Anonym sa...

"incheckningen stänger om fem minuter" ::D:D:D

Anonym sa...

Heej! Jag undrar om du skulle vilja fixa en design åt min blogg? :D För ja e sämst på allt sånt och du gör snygga saker. Mycket enkelt :D

Anonym sa...

Oh! Mja jag har nog inte nån skilland, stilrent. Du får fria händer och den tid du behöver :D Jag vet inte behöver man ta nå bilder?

Anonym sa...

Hahah typ en kanske maybe som e någelunda okej o cool, ja e sämst på egobilder :D men nog kan ja tänka mig utan bild också, bara en bild på sidan om liksom. va heter de den där på höger sida :P den sku nog räcka praa

Anonym sa...

im loving that vampyr bild. H.O.T.