tisdag, september 2

i wont lie

okej då, jag tog i lite i förra inlägget för att skrämma er så ni inte också beställer därifrån. men i ärlighetens namn kom jag på att det nog är rätt dyrt om man beställer ensam (elin saaa). för frakten blev ju faktiskt 80 dollar, och tullen blir rätt dyr den också, om man skulle betala alltihopa själv vill säga. nu blir det ju pikkulite när vi är så många! och tack mamma för visakortslånet, puss!

ärligt talat, jag har varit en dålig bloggerska på sistone. jag har inte ens visat upp jackan och bodyn jag har köpt! ska ta en fin bild nån dag men jag tror mitt problem är att jag är så trött på min kamera att jag inte ens orkar lyfta den stackarn. men seriöst, snart måste jag köpa den här, det går inte mycket längre till. har tre jobb som ligger och väntar på att bli itutagna med! och det är tre ganska fina och seriösa jobb. det blir bara glammigare och glammigare. snart kanske jag vågar börja ta lite mer betalt också. om folk gillar vad jag gör liksom. nu tar jag 40 euro för typ 2 timmars fotografering och 20 redigerade bilder. skulle kanske kunna ta 50 istället? det låter mycket mer än 40 men är ändå inte så farligt mycket värre, och dår får jag ju 200 euro för 4 fotograferingar = ny kamera snabbt! = ännu bättre prestationer i framtiden!

1 kommentar:

Ailimea sa...

Jag tycker 50 € är helt rimligt för 2 timmars fotografering och 20 redigerade bilder jag. Vill du ha jobb? :P Jag och Emanuel skulle vilja ha lite parbilder och visst, jag skulle kunna ta dom själva men det är på samma gång lite speciellt att vi får dom fotade av någon annan ^^ Så om du vill så skulle jag väldigt gärna vilja att du fotade oss. :)