torsdag, september 3

att ens bara hålla ögonlocken uppe är så jävla jobbigt att jag får sendrag

ligger på soffan i henkes chipssmulor med utsmetad eyeliner och datorn på magen. den är
så jävla varm att det bränns på revbenen och i ljumskarna. borde jobba, vill sova. igår var
jag och henke på klassfest och resten av klassen på klassmiddag. inte nog med att vi skriker
och nojsar hela tiden, vi dricker som två svampar och pratar om opassande saker på
rasterna. hoppas att resten av klassen tar oss med typ en näve salt.

men jo att, hade faktiskt cproligt igår kväll på back-to-school-partyt. klassen är sjukt
mycket bättre nu än första dagarna, och jag börjar kunna se framför mig en ljus och
trevlig framtid som estenomstuderande.

haha alltså jag kan inte tänka idag, än mindre skriva. så vi avslutar här. take care now.

Inga kommentarer: