onsdag, september 16

nya snyggare, smartare, mer liggbara, fräschare xit

Photobucket

åh jag blir så jävla sentimental när jag läser xit. i ett halvår har jag ju nu i princip haft
ensamrätt på de publicerade bilderna i och på tidningen, så nu när jag inte längre är lika
delaktig - eller ska jag säga knappt delaktig at all - i makandet så blir jag så himla
självömkande. "åh de klarar sig mycket bättre utan mig" "jacob är så mycket bättre fotograf
än mig" "mangi skriver mycket bättre än mig" "zandra är världens bästa" "viktor är så jävla
grym på layout" och såna saker snurrade i mitt huvud medan jag bläddrade igenom tidningen.
satt nästan och grinade av avundsjuka och saknad när jag kom på mig själv:

alltså vad i helvete. jag är så jävla självcentrerad och tragisk att jag helt glömmer bort att
glädjas å xits vägnar. den är så himla fin nu, och det är ju tack vare alla de där fantatiska
och begåvande människorna. och jag hinner väl medverka mer där i mina dagar, får vi
hoppas.

så här, beskåda den nya och mer liggbara xit - med en av mina bästa och
snyggaste kompisar på förstasidan. och dexter då. han är ju inte så tokig han heller. älskar
nya upplägget av månadens idol, älskar relationsspecialen, längtar efter att läsa mangis
intervju med jouya och maderiellt hittar ni på sidan tjugo. nästa månad ska bli bättre och
större. och ja, så säger jag kanske alltid - men jag är peppad och positiv så inåt helvete nu.


och det beror inte bara på att jag hittade torkade jordgubbar på citymarket idag. inte bara.

3 kommentarer:

Zandra sa...

NAAAAAAW! Saknar dig som fan Madde, deskaruveta!

CAT sa...

AAAAAAAWWW! Du är bäst Madde :D

Madelen utan e sa...

haha NAAAAW AAAAW saknar er båda så jag spricker