måndag, september 21

"jaa, som vi alla vet så har ju madde rätt mycket finnar"

fint qoute av petra från make up-kursen idag tycker jag. vi sminkar alltid på varann i par och
idag var jag med petra, och när hon skulle presentera och berätta om dagsmakeupen hon hade
lagt på mig så öppnar hon med det där. gillar läget.

för övrigt är jag äntligen klar med färganalysuppgiften som ska lämnas in imorgon. eftersom vi
inte har någon skalpell hemma har jag skurit ut alla bilder med ett rakblad från min klippkniv.
det. är. snuskigt. vasst. så numera kan man likna mitt långfinger med skolans skivade
ugnskorv. vad är förresten grejen med att det aldrig är god ugnskorv i skolkök? inget kan ju slå
yrkes ugnskorv alltså. skivade korvar i smält smör garnerat med lökskivor. konstigt nog blir
jag nästan hungrig när jag tänker på det nu. korv. måste ta en till skorpa med smältost. sen ska jag
ligga på soffan, lyssna på blue foundation och msna med asta tills jag blir trött. skönt livet är ibland.

undrar hur många gånger jag använde ordet korv i det här inlägget. korvkorvkorv

4 kommentarer:

Erica sa...

vaah, neej inte sa hon väl så?

Petra sa...

Haha men gullunge! förlååt ja menade int o säga de på ett dåligt sätt :( och förresten sa ja: "jaa, som ni alla kanske ha sett/vet, så har madde såna där små problem till finnar som vi många andra också har"! Sådeså, du får de ju å låta som jag var jätte jätte jääättte elak :( Nu tror alla jag är en dum människa! Haha puss på dej med

Petra sa...

haha neeeej nu tror erica ja e dum :( buhuuu

Madelen utan e sa...

erica: joo precis så saa hon!