onsdag, september 30

the moment we've all been waiting for

nu har jag internet och photoshop på min dator. det innebär följande:

1. att dan och hampus kommer att få sina studentbilder efter helgen
2. att jag kommer kunna jobba hemifrån med maderiellt den här månaden
3. att jag kan börja blogga med bilder igen!
4. att jag kan jobba med skoluppgifter på min egen dator
5. att jag kan börja med min personliga portfolio
6. att jag igen kommer att vara i princip inloggad på msn 24/7
7. att henke kommer få ha sin dator ifred igen

vi kommer helt enkelt alla att bli så himla mycket lyckligare nu. tänka sig.
det firar vi med ett familjeporträtt tycker jag.

Photobucket

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha och skrutten i din urringning

// fjani

Petra sa...

haha snygg bild! :) JAg vill träffa den där skrutten någondag :)