tisdag, september 15

skinny bitches och chocolate cake



alltså tänk om det skulle finnas en chokladkaka, alltså en riktigt saftig med massa
chokladglasyr, alltså verkligen absurt mycket glasyr på, som man blev smal av? jag har
någon slags dubbelcravings idag. å ena sidan skulle jag vilja ha en jeanskropp som bruden
ovan, men det är nåt i mig (läs föregående inlägg) som har ett enormt sug efter typ ett kilo
chokladkaka. jag vet exakt vad jag skulle laga för kaka om jag var en rik idiot.
en tårtliknande kaka som min mamma är kung på att laga, i två lager med persikobarnmat
i mitten och ett feting lager med chokladkräm ovanpå och runt. det är så HELVETES sjukt
jävla gott. kan vara det godaste som finns. och det bästa är när den har stått i kylen i två
dagar, no more no less, och man går och skär en liten flisa av den och äter den direkt
från kylskåpet..

.. nej nu jävlar får det vara nog. kanske man skulle ge sig ut på en joggingtur istället.

Inga kommentarer: