lördag, september 19

haven't decided yet

Photobucket

jag tror att jag tycker de här skorna är asballa. men jag är inte säker. det kan vara faktorer som
att det är min favoritbloggerska som bloggat om dem, att det högst antagligen är daniel troyse
som tagit bilderna och att de inkluderar både kilklack och spännen (drewl!) som förvirrat mitt sockerchockade
(jag säger bara lösgodis för fyra euro + down my throat + inom loppet av två timmar) self så
pass att jag tror att jag gillar dem fast de inte är snygga egenligen. men coola är de anyways.

nu ska jag lägga ifrån mig henkes dator (för att undvika upprepningar av dumma incidenter)
och sova, så jag orkar gå på stan med henke och klingan imorgon på dagen, och sen fortsätta
jobba på att få slut på min treliters vinpava som ligger och väntar i kylen. sounds like a good
way to spend a saturday.

Inga kommentarer: