torsdag, september 10

love love love li

simon pellas om cut cut cut crap:
jag ÄLSKAR din blog mad! det är den enda blogg av alla förtiåtta miljarder som
finns som jag måste läsa varje dag för att inte få abstinens! fortsätt med den här
positiva livssynen och lycka till med din nya skola! FYI din blogg är precis lika
bra trots att det inte tar 10min att ladda den pga fylld med foton ;)


åh simon du kan inte förstå hur glad jag blir av det här. det du nyss skrev kan vara det
finaste jag skulle kunna få höra om min blogg av någon! det är ju det som inspirerar mig till
att skriva, att inte bara jag själv älskar min blogg - utan att även andra kan ha glädje av
den. den här kvällen som kändes så himla grå och tråkig är nu helt plötsligt fylld av
inspiration och glädje. jag ska själv börja berätta till människor jag gillar hur bra de är, för
det ger så himla mycket. tack simon för att du inspirerar mig till att bli ännu bättre, och ha
en helt suveränt bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ÄR ju jätteduktig på att skriva, tänker bara inte på att säga det åt dig (är ju så van med det)jag referar ofta på jobbet ur din blogg,och skrattar högt när jag läser/mamsen