tisdag, september 1

det ser inte bara ut som jag har sålt smöret och tappat pengarna, utan till på köpet har jag även blivit av med ryggraden på mitt kårkort


jag undrar om det där kanske var ett personligt rekord i lång och konstig rubriksättning. jag tror nästan det. och ja, som ni kanske förstår är då detta mitt kårkort som jag ska dras med i de tre- och kanske ett halvt -åren som jag ska gå på novia (förutsatt att jag inte blir utkastad från skolan på grund av dåligt beteende eller brist på vett). tyckte jag lyckades riktigt bra med val utav bild med tanke på omständigheterna (JAG HAR INGET PHOTOSHOP!!!!111). tills jag såg det färdiga kortet. jeez. det var det där med hållningen. undrar om mamma har sagt nåt om det någon gång. vad säger du mamma? är det inte urläckert?

nu borde jag dansa limbo till sängen och sova hårt. imorgon blir det en tidig morgon trots att vi är lediga från skolan. jag vet en som tänker marchera in till soneras citykontor och gorma om långsamt mobilt bredband och sen jobba några timmar, fara på loppisrunda med heidi och sen käka middag och festa med klassen på kvällen. so i just better be sleeping inom fem röda.

.. eller tio eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gulle! Jo har har väl nämnt detta med hållningen några gånger :), men du är ju jättesöt ändå, puss mamma