torsdag, september 24

dangerous times



my gosh. jag är totally, completely, absolutely fast i skoträsket igen. hittar fantastiska skor
vart jag är tittar. topshop ger mig storsnurren och vagabond (det kan hända att jag
råkade köpa ett par svarta kilklackar därifrån för några veckor sen som kom hem idag.
kärlek på hög nivå skulle jag vilja kalla det) likaså.

funderar nästan på om jag är tvungen att göra ett sko-maderiellt som nästa projekt, det
skulle fan vara på tiden. but då skulle jag behöva fara till helsinki eller stockholm (vasa is
not good enough) - och det hinns nog inte med denna här månaden. så kanske nästa.
dessutom är det det här ständiga problemet med att de flesta grejerna jag skriver om gärna
ska gå att få tag på på holmen. någon som har en åsikt om det? min personliga åsikt
är väl egentligen att de som är modeintresserade på åland ju faktiskt ofta tar sig till sverige
om det är något speciellt de vill ha, så jag skulle gärna blanda in lite mer o-åländska prylar i
maderiellt. men vi får se hur det blir med den saken. oktobernumret however har jag redan
klart för mig vad det ska handla om. hoppas jag får till det lika bra som jag skulle vilja. jag
vill ha ett nytt objektiv, mitt nuvarande allday 50 milli är alldeles för trångt. hyyyi.

2 kommentarer:

Skogalen! sa...

Tipsa om hur man enkelt kan använda nätshopping när man bor på ön. Alldeles för många vet inte ens hur man gör.

Madelen utan e sa...

kära skogalning: jag skulle gärna göra det - men jag har redan gjort en enorm webbshopsspecial för några månader sen så det är nog inte aktuellt på ett tag ännuuu