söndag, september 6

kära kamratposten, är det normalt att bli upphetsad av långa röda hårsvall? tacksam för svar



alltså. det här är så sjukt snyggt. ger mig nästan rysningar. mina blonda fjun känns så
jävla mycket out of det här hårets leauge, och det känns så jävla sorgligt att jag nog
aldrig kommer kunna komma i närheten av det här med mitt hår, hur länge jag än odlar.
ennil på deviantart har tagit bilden, och inte nog med att jag får hårcravings, jag får
också torsdagscravings - då kommer min dator vilket är ett steg mot en återigen
normal vardag med kvällsphotoshopandet tillbaka i mitt liv. vi snackar enorma
cravings här. paint is not good enough.

2 kommentarer:

Jenna sa...

Hej! har du lite bilder från xit fotograferingen + den med Diana att skicka mig, skulle behöva få några snart så jag kan söka jobb! Speciellt de på Diana.

/ Jenna

maila mig jenna@aland.net !

Madelen utan e sa...

jenna: hej! just nu har jag ingen egen dator eller nåt sånt, får min nya först i slutet av den här veckan, och kan inte fixa fram några bilder innan dess. - hinner du vänta så länge?