onsdag, september 30

mest bara en jävla massa bilder på lil sus

dags för ett bildinlägg tycker jag. har försökt plocka ihop lite bilder från olika tillfällen men det visade sig att jag
mest bara har fotat sus, henke och asta. eller ja, mest sus. jag och sus fyller år på samma dag, men jag 1989 och
hon 1990, så jag är big mad och hon är lil sus. mysigt. äh jag låter bilderna tala för sig själva istället.

Photobucket
världens bästa asta, jag och lil sus i ett fönster

Photobucket
färglärelektion. hanna är så jävla söt.

Photobucket
nästan lika söt som min sambo. men inte lika störd.

Photobucket
åsa och cissi. cissis hår är to die for. det tycker inte hon. egentligen är det smålockigt - så himla fint.

Photobucket
susy igen. asta har klippt henne, and she looks fab.

Photobucket
make up-lektion. jag tycker henke kan gå utan smink hela tiden, hon är så jävla söt - se bara!

Photobucket
hannas stövlar under ett studiebesök på wasa teater.

Photobucket
jens har varit här på besök och sovit med rosa lakan och sett på film.

Photobucket
nämen! sus igen. oväntat.

Photobucket
hårdesign. känner mig så jävla cool i mitt klippbälte. tuutikki-tröjan är kanske inte lika ball.

Photobucket
gurlie och sus är mina grannar på klippdesignen.

Photobucket
jag tror det här är den sötaste bilden jag nånsin sett på asta, haha.

5 kommentarer:

CAT sa...

Wää vad jag blir avundsjuk och vad jag saknar dig och MK :(

Madelen utan e sa...

avundsjuk på vad? hur snygga mina klasskompisar är? och jag saknar dig sjuuukt mycket också! herregud vad det börjar bli länge sen vi sågs. kommer bli en explosion av ord när vi ska försöka catcha up!

CAT sa...

Ja, dels det, och sen verkar ni ha så roligt och sådär, jag känner att MK tynar bort här och nästa gång du kommer till Åland kommer du inte ihåg hur roligt vi hade :(

Madelen utan e sa...

vi har sjukt roligt. men det är nog rätt jobbigt också faktiskt. och jag kommer aldrig glömma mk - funderar faktiskt på om vi skulle ha en reunion på julen? tänkte spela in en vers till vår graduationlåt som inbjudningskort och grejer. jag har tänkt ut allt i minsta detalj :D

CAT sa...

Det låter som en bra idé! Du får fixa, för ingen annan gör ju någonsin det, så annars blir det aldrig av :D