fredag, september 4

finally i can relax

idag har jag suttit i skolan (japp, thats for sure bitches) i sex timmar och photoshopat
(i fucking jävla photoshop sju komma äckliga noll. samma version som jag hade när jag
gick i åttan vill säga. jag dog lite). alldeles by my little self. inte en käft träffade jag,
förrutom vaktmästaren som släppte in mig. när jag satt där i vårt hemklassrum och
snurrade på en skrivbordsstol och lyssnade på veronica maggio så slog det mig hur
jävla perfekt den här utbildningen verkar vara. var tvungen att ställa mig upp och
bara andas in några gånger och se mig omkring för att riktigt insupa hela situationen.
tror vi kommer spendera många fina timmar där. jag och mina sjutton och en halv
klasskompisar.

.. haha nu ser jag framför mig hur någon från min klass hittar in på min blogg och läser
det här inlägget med det ena ögonbrynet höjt i skepsis. vilket jävla mongo jag är. men
ett nöjt mongo, för nu kan jag äntligen slappna av. har stressat (på mitt eget sätt - det
vill säga: funderat, planerat och inspirerats av modetidningar för 8,90 från citymarket,
men inte tagit tag i saken och börjat med skiten) över att jag ska vara klar med
maderiellt den här veckan. men idag har jag färdigställt någon slags sida. och eftersom
jag inte har något photoshop här hemma på henkes dator, betyder det att jag kan relaxa
av som fan nu eftersom jag faktiskt inte kan göra något igen förrän måndag. skönt.

någon vasabo som vet nåt kul som händer imorgon? förrutom att karl martindahl
spelar på fontana. alltså förlåt men hahahahahahahahahah.

6 kommentarer:

Andreamikaela sa...

är det inte johan becker som kom från österbotten?

Madelen utan e sa...

jo, det tror jag nog - men han har nog farri och varri för länge sen :D

celinda sa...

http://xml.riverisland.com/flash/content.php

kolla in sidan. Treeeevliga skor till najs priser! Tror att du skulle gilla dem, och de andra kläderna lite. Vet inte om dom fraktar till finland bara...

Madelen utan e sa...

celinda: har bara kollat snabbt igenom hittills - men it looks goood! tack som fan, blir lätt ett inlägg om det här när jag får min dator! puss!

ida sa...

Nice blogg Madde! Vi borde ju nästan göra en egen liten blogg sida vi estenomer.

Madelen utan e sa...

ida: ja nånting måste vi ju fixa till när det är så många som bloggar :D typ länka eller nåt. tycker vi gör en blogglista imorgon och så vill jag se allas ansökningsbilder också! mamamamamama är så nyfiken så jag spricker!