tisdag, september 8

när allting är helt tyst och det enda som skvallrar om att jag inte gått och lagt mig än är doften av dove när mina ben värms upp under laptopen




den här tiden på dygnet är helt klart min favorit. jag är som mest kreativ och effektiv den här
tiden, och det finns inget som är bättre än att sitta framför laptopen och höra precis ingenting
annat än knattrandet av tangenterna och dricka citronjuissi ur ett handblåst glas. att jag ska
stiga upp och cykla till skolan om sex timmar känns så avlägset att det inte kan ge mig ångest
just nu, och lyckokänslan av att ha en egen lägenhet är nog aldrig större än klockan två en
vardagsnatt.

om jag bara kunde få en dator med photoshop till hade lyckan varit total och fullständig.
hoppas ni saknar mina bilder lika mycket som jag själv gör det. känns så tomt på nåt vis. tur
att det finns så jävla många begåvade fotografer att låna av där ute in tehh zyberspaaaceeee.

Inga kommentarer: