söndag, september 20

gay gay gay gay colors

igår var en sjukt fin kväll. henke och asta är de finaste som finns. vi drack vin och åt
ananaspaj hemma hos oss innan vi cyklade till fontana där jag dansade sönder min kropp.
jag har sån jävla träningsvärk idag att jag knappt orkade böja mig efter en pizzaslize nyss
när jag och henke åt bakispizza från koti. och i och för sig kan det ha att göra med situp-
och armhävningstävlingen asta och jag hade igår kväll, men jag säger bara en sak - never
ever ever låga skor på krogen igen! jag dansade som en galning. tänk er typ en kort, tjock
hiphopare med oversized jeansskjorta och converse. utan rytmkänsla och istället med rufsigt
blont hår som jag för händerna genom med jämna mellanrum. lite för jämna kanske.
vad är grejen med att jag måste röra mitt hår när jag dansar? någon som delar det här beteendet med mig?

nu har min deadline för bloggande överskridits med tre minuter. jag lovade mig själv att
jag skulle börja med färganalysen tjugo över sex, för den ska vara i princip färdig ikväll.
jag hatar färganalys just nu. jag blir inte klok på vår lärares anvisningar och börjar man
forska runt på olika hemsidor så är det fan olika på varje jävla sida man kommer in på.
vittu. citerar hanna från min klass; die färganalys, die

3 kommentarer:

CAT sa...

Madde, du rör ditt hår oavsett om du dansar eller fotar eller bara sitter på en stol. Du gör det säkert när du sover också.

CAJSA sa...

även jag lider av den här rör-ditt-hår-när-du-skakar-rumpa-syndromen!

Madelen utan e sa...

cajsa: ohh a mate, we must do it together sometime(s)

catrin: haha åh du känner mig för bra. jag gör det bergis i sömnen också. berg-is.