tisdag, september 8

en msnkonversation med catrin

mad säger:
hej!
CAT säger:
Hej
mad säger:
haha jag var bara tvungen att testa om jag kunde skriva till någon
mad säger:
kristoffer svarar inte när jag skriver nämligen
mad säger:
så det är alltså mig det är fel på, inte internetanslutningen
mad säger:
skönt att veta
CAT säger:
Haha aw
CAT säger:
Så jag är bara försöksperson
mad säger:
jo men jag valde ju just dig av 34 andra
mad säger:
som var online
CAT säger:
Hm, så kan man ju också tänka
mad säger:
halvfullt glas
mad säger:
you know
CAT säger:
Haha
CAT säger:
För mig är det nog halvtomt
mad säger:
du skojar ..
CAT säger:
Haha
CAT säger:
Tänkte ifall du inte visste
CAT säger:
Vi ses ju så sällan
mad säger:
ja jag kunde ju ha glömt bort förstås
mad säger:
det hade vart hemskt
mad säger:
om jag skulle ha glömt bort att ditt glas är halvtomt
mad säger:
haha

lite senare ..

CAT säger:
Varför berättar jag det här?
mad säger:
för att du vet att jag är en sån som är intresserad?
mad säger:
sådär gjorde jag jämt när jag var liten också
mad säger:
ringde mammas jobb HELA tiden
mad säger:
haha
CAT säger:
Haha
mad säger:
frågade om jag fick ta glass
mad säger:
och så sa hon nej
mad säger:
och så gick jag och tog ändå
CAT säger:
Haha ååh
CAT säger:
Jag tänkte precis skriva samma sak
CAT säger:
Att man ringde mamma och frågade om man fick ta en glass
CAT säger:
Haha, jag har ett så roligt minne
CAT säger:
Innan jag hade börjat skolan, jag var kanske 5-6 och min bror 7-8, så han gick i skola
CAT säger:
Eller hm, kanske vi var lite äldre
CAT säger:
Han var i alla fall ensam hemma en stund efter skolan innan mina föräldrar kom hem, men jag var inte
CAT säger:
Nåja, hur som helst, han var så smart så han tog glass utan att fråga, och för att inte mina föräldrar skulle märka något så slängde han inte pappret i sopkorgen, utan gömde dem under badkaret
CAT säger:
Så en kväll när jag skulle borsta tänderna tappade jag tandborsten på golvet, och när jag böjde mig ner såg jag att det var FULLT av glasspapper under badkaret
CAT säger:
Så jag ropade ju såklart på mamma
CAT säger:
Haha
CAT säger:
Och min bror var så ledsen, helt förstörd
CAT säger:
Det var väl som att någon skulle ha kommit på honom med att snatta ungefär
CAT säger:
Och jag fattade ingenting, vad de gjorde där
CAT säger:
Och mamma tröstade honom och sa "Du FÅR ta glass", haha
mad säger:
hahahahahhahha
mad säger:
fan vad sött
mad säger:
jag skrattar högt
mad säger:
eller mer fnissar

Inga kommentarer: