måndag, maj 4

538524

idag är ingen bra dag. det känns som allting som har hänt idag har gått fel, och jag har tillbaka den där lilla orosklumpen i magen. nu ska jag ringa och avboka en tandläkartid. vi skulle egentligen kolla upp hur duktig jag har varit med eltandborsten och tandtråden imorgon, men jag har inte använt något dera på flera veckor. sorry.

jag har laddat ner ljudböckerna till trilogin av stieg larsson, så jag funderar på att gå ut på en jävligt lång promenad och lyssna på ljudbok. ska vänta på att solen kommer fram och att det slutar blåsa snålt först. kanske om några dagar.

vet ni hur skönt det ändå är att veta om att man inte har nåt att göra på hela dagen? vad jag har inplanerat är, äta farmors skinkpaj, bädda sängen och duscha. kanske i spegelvänd ordningsföljd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du inte borstat tänderna på flera veckor?

Madelen utan e sa...

hahahaha åhh jo alltså men med en vanlig, inte med el :D