måndag, maj 11

om jag skulle ta examen i år igen..

(eftersom det var någon som undrade) ..skulle jag ha en väldigt enkel och relaxed klänning med lite bohofeelis. gärna beige, hudfärgad, naturvit, grå eller créme (och vad fan är det för skillnad på beige- och crémefärgad undrar ni säkert nu - jag vet inte riktigt dudes men det låter fint).

tre godbitar - MTWTFSS, rodebjer & boy by band of outsiders
Photobucket

jag skulle piffa upp klänningen med en jävla massa snygga smycken. mest kedjor men också lite läderremmar, nitar och blanda mellan guld och silver. i öronen kanske jag skulle kunna ha fjädrar. eventuellt.

blandad kompott från urban outfitters, hermés & nåt jag inte minns
Photobucket

och på fötterna - det som nu för tiden är mitt nästan största problem (jag kan ju säga att skorna jag hade i fjol på examensdagen, mammas nåt gammalt par, känns ganska avlägset. fast de kanske var snygga, fan jag måste leta upp dem och kolla upp det. jag återkommer) skulle jag ha något i den här stilen. något uppmärksamhetsväckande åtminstone.

topshopheels och mina drömskor från bronx
Photobucket

(hoppas du är nöjd med detta anonym!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar klänningen till vänster. Den ser så skön ut!

Anonym sa...

ja, det är jag! :* tack o puss