måndag, maj 25

det här med leggings

Photobucket

om det finns ett klädesplagg som jag hatar då är tamejfan leggings som slutar mitt på vaden. hellånga funkar, och till och med cykelbyxkorta, men för fan vad är grejen med ett par som slutar mitt på vaden eller precis under knäet? blir det svalare om benen om fyrtio deniers nylon slutar 20 centimeter tidigare än ett par vanliga leggings? dont think so. eller är det ett snyggt och smidigt sätt att se lite smalare och snyggare ut? hell no. vill man ge intrycket av att ha korta knubbiga ben kan jag rekommendera vita vadleggings, men annars, snälla undvik. det är ju så jävla fult.

8 kommentarer:

CAT sa...

Hon längst till höger verkar ha ganska sneda ben, måste vara jobbigt.

CAT sa...

(höger är alltså ditåt ---->)

Madelen utan e sa...

(haha tack för hänvisningen, vi låter det stanna mellan oss)

OCH OM DU INTE SER DET SJÄLV, så kan jag informera dig om att hon står med ena benet lite framåtböjt och det andra rakt, vilket kanske inte framgår sådär jättetydligt för personer med medelmåttiga ögon. jag är ledsen att behöva vara den som säger det åt dig, men du har ingen framtid inom vårat yrke om du inte ser sånt här.

Pouih sa...

I agree.

CAT sa...

Kanske det är du som borde öva lite mer på att rita om du vill att folk ska förstå vad det föreställer.

Madelen utan e sa...

catrin: du är välkommen att sluta läsa min blogg. annars - vänj dig med fula illustrationer, jag funderar på att ta upp ritandet igen.

CAT sa...

Fast du förstod väl att jag skojade? :(

erica sa...

du vet att man kan ha det för att man tycker det är snygg också va? och snyggt alltså, inte "snyggt för att få smalare ben". Haha