onsdag, maj 6

alltså dudes, seriöst

Photobucket

vad är det här?
jag vet inte om jag ska känna mig smickrad över att folk funderar så mycket över mitt privatliv eller om jag ska bli irriterad dels för att någon ens stavar mitt namn sådär, eller för att ni tar förgivet att jag vill hångla med mangi för att jag bloggar om honom.

haha jaja, idag är en så jävla fin dag (eller ja alltså igår) så jag är väl glad för att jag får husera i folks tankar lite. nu ska jag gå igenom de alldeles för många (trehundrasjutton) bilderna som tagits idag (JA jag tog med kameran!) och sen ska jag väl visa er vad jag har köpt. återkommer. puss!

4 kommentarer:

ida sa...

sådär är det när man är ålands svar på elin kling;)

Bobby sa...

haha herregud,vad händer riktigt med denna ö?

malin sa...

alltså är jag efter nu, har du och ted gjort slut?

Madelen utan e sa...

malin: ja, tre veckor sen.