söndag, maj 31

weekend.jpg (varning för massiv bildbomb)

Photobucket
i fredags var elin och jag törstiga och vita på dinos uteservering tillsammans med madde och jessica.

Photobucket
det var fint väder, det fanns öl, fina brudar och jag var ledig - det kunde liksom inte bli bättre.

Photobucket

Photobucket
haha elin ser tjock ut och jag ser dryg ut, men det var en god tanke bakom bilden. tror jag.

Photobucket
fiddit feint. det är ju så feeeint med sommar, eller vad säger du fredrik?

Photobucket
elin, det här kanske är den sötaste bilden på dig jag någonsin sett alltså, HAHAHAHAH

Photobucket
jag är också jättesöt, visst?

Photobucket
madde och jessica är systrar och efter ölen for vi hem till dem och gjorde ananasdrinkar och dressade om.

Photobucket
sedan for vi hit, till indigo alltså. jag skulle jobba och de höll mig sällskap en liten stund, men sen fick jag studsa omkring ensam och fota mustascher innan jag svepte drinken till vänster på bild och joggade till dinos.

Photobucket
puss på mig. albino-mad som inte har varit i solen på hela helgen tack vare jobbet , och nu därför ser ut som en mjölktand brevid min mamma.

Photobucket
på mustaschkampen kryllade det av kändisar. här är ålands enda, mig veteligen, kändispar! mihi

Photobucket
och ja, dom här var där också.

Photobucket
jag partypicsade lite för ålandstidningen, men dom här två killarna ville inte vara med på bild om de inte skulle få ha en bildtext där det stod att de gillade bonus, så vi tog kort på våra fötter och så gick jag vidare.

Photobucket
på lördagen jobbade jag som fan hela dagen, men jag hade så förbannat roligt att det inte gjorde mig ett dugg. bland annat blev jag bjuckad på pizza av thomas nordahl.

Photobucket
det var satan den godaste pizzan jag någonsin ätit tror jag. vad jag kan minnas iallafall. tack thomas. tack.

Photobucket
han var fredriks största idol, eller något i den stilen. så vi tog en idolbild på fredrik och honom. med italiensk pose, yei!

Photobucket
när vi hade ätit upp träffade jag gis och solli, som hängde på adlons uteservering. söta flickor. hey, skulle inte vi ha en grillkväll by the way? ring mig om det tycker jag.

Photobucket
sen bar det av på fotboll. träffade niklas, som hade slagit ut två tänder på hälften när han skulle rädda ett mål, och den här linjedomaren var bokstavligen in my face med sin röv. jävla domare, jag kommer alltid vara bitter mot dem efter en viss den-perfekta-bilden-som-blev-förstörd-av-en-linjedomarerygg-incident.

Photobucket
tänk om blondiekillen visste vad som väntade honom, då hade han nog inte sett sådär missnöjd ut redan vid inkastet. några minuter senare fick han typ en spark i ansiktet eller nåt. eller, jag hörde bara en smäll eftersom jag satt på läktaren och skrattade med jens. men det såg inte skönt ut när han låg på gräset.

Photobucket
ganska mysigt att titta på fotboll ändå.

Photobucket
hahaha jag dör, han ser ut som en puma som ligger på lur och väntar på en flock gaseller. förlåt andré men jag måste få dela med mig av den här bilden, det vore inte schysst att låta folk missa den. tyvärr hann jag inte få med när han snubblade på bollen strax innan, det var också roligt. haha förlåt igen. hahaha.

2 kommentarer:

André sa...

Hahaha, fan vad rolig bild! :P Jag låg ju och väntade..men gasellerna kom ju aldrig!!! Och gällande att jag snubblade..gräset var faktiskt för långt så bollen stannade i de! FAKTISKT! ;)

Madelen utan e sa...

andré: hahaha men visst! du snubblade ju på bollen! försöööök inte :D