onsdag, maj 13

det perfekta offret

just nu är jag den galna snubben i "när lammen tystnar"s drömtjej. jag har precis smörjat i mig (ungefär 4 gånger) och min hud kan alltså numera jämföras med nya minimarketskor i skinn (för den insatte). den mindre insatte kan tänka sig en riktigt riktigt dyr skinnjacka. ni vet som är så där mjuk att när man lägger skinnet mellan fingrarna och rullar så känns det som det kan gå sönder nästan. (nu har jag ju inte testat göra så på min egen hy, men jag kan tänka mig). dessutom har jag sen jag slutade äta ppiller för två, tre månader sen blivit lite smalare runt höfterna och låren, så där finns det gott om skinn för buffalo bill att sy sin dräkt av. det perfekta offret skulle jag vilja kalla mig.

2 kommentarer:

CAT sa...

Har du något annat preventivmedel eller har du skippat allt? Jag skulle också vilja sluta knapra piller, men allt annat verkar så... läskigt.

Madelen utan e sa...

cat: nä jag har liksom inte behövt nåt, så jag... skjuter på det tills det blir ett problem.. ehehehe.

kanske man skulle googla på det där, för jag vet att hanapee skrev nåt om det här förut. ska kolla upp det. alltså, jag gillar inte mig själv som hormonstinn ppillerknaprare. INTE.