torsdag, maj 14

vichy med sugrör är nya innegrejen vet ni väl

idag har jag varit till tandläkaren och fått snälla bannor (typ: du borde nog verkligen..) av min tandhygienist. nu låter det som jag har skithemska och äckliga tänder - så är icke fallet. jag har bara väldigt lätt för att få hål och måste därför överkonsumera tandtråd, flourtuggis och sånt - vilket jag inte gör.

sen har jag strosat på stan och hittat jeans, klänning, kjol och shorts (utan att köpa nåt mamma). vad jag däremot köpte var en eyeliner, en mascara och ett nagellack. kanske världens finaste. los angeles från mavala. sen satt jag en stund med zandra och drack vichy på la stradas vindstilla uteservering innan jag gick och färgade håret. det blev fint (vilket är tur med tanke på priset. alltså 87 euro är inte okej. det är inte det), och jag har numera ingen utväxt och lite roligare blond färg. ni får se vettigare bilder när det inte är lockigt mer, och jag alltså inte känner mig som marilyn monroe på crack.

Photobucket

Photobucket

Inga kommentarer: