lördag, maj 9

jag fyller ju tjugo år om två veckor

och jag har såna jävla problem med firandet av hela skiten. när man fyller tjugo år tycker jag att man måste ställa till med någon slags kalas. åtminstone när man har så roliga vänner och bekanta. problemet här är årstiden jag fyller på. vår/sommaren. det här är tiden när det är fullt upp hela jävla tiden, varje helg är det antingen någon annan som fyller år eller något annat ståhej. såhär ser närmaste helgerna ut:

15-16 maj fanny och elin fyller 20 respektive 21
22-23 maj bobby och henke (och en massa andra brudar) far till magaluf
30-31 maj studenten och examen och massa skit
5-6 juni FANNY TAR EXAMEN och jenny har födelsedagsmiddag
det är alltså först 12-13 juni som jag kan ha nåt där alla kan medverka, och det känns väldigt, väldigt.. motiverande

4 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

jag fyller på måndag pucko.(och jo jag tror nog att du vet om det men påpekar det ändå för det står så jävla fult) och så har du glömt min examen :(

k sa...

Skulle inte du till Paris ;)?

Madelen utan e sa...

k: jaaa jag hoppades ju på frankrike, men det blev inte så.. än.

Emma sa...

eller så får du komma tll mitt tjugoårspartaj den 13:p eller så har vi gemensamt hihi.