måndag, maj 4

så här är det

jag är i en liten svacka i livet just nu. jag skulle gärna blogga om inspirerande och fina saker som vanligt, men det funkar inte med min sinnesstämning. att göra slut med någon är helt sjukt påfrestande. en del dagar går det skitbra, och dem spenderar jag med mina vänner (som betyder sjukt mycket just nu, puss på er). andra dagar, som den här, sitter jag hemma och lipar helt utan att veta riktigt varför. nu har jag ju gjort slut och börjar komma över den värsta ångesten och borde rimligvis kunna börja leva normalt igen - men då kommer de där jävla skuldkänslorna in i bilden och bildar en liten pöl på mitt skrivbord. men man ska se det positiva i allt, jag har ju ingen eyeliner på mig idag(!)

4 kommentarer:

Henrika sa...

Det ordnar sig, gumman! Älskar dig <3

bob sa...

vi betyder Alltid mycket,pusss

Anonym sa...

Det var tråkigt att höra :(

johanna sa...

Det är aldrig roligt när det tar slut, även om det ibland kanske är det bästa för båda parter. Jag själv blev också singel för lite mindre äön en vecka sedan och de tär verkligen sjukt jobbigt. Det går så upp och ner. Ena stunden spruttlande glädje andra är man så skör att man kollapsar när som helst. Det är en jobbig tid. Jag vet sjlöäv itne rikigt vad jag ska ta mig till..

Snyggt du fixat med layouten föressten!