torsdag, maj 21

citat av mig själv från igår: "men elin, kan vi inte snälla gå till arken?"

Photobucket

tjipp tjipp vilken rolig kväll det var igår! det var (och lyssna noga nu) första gången på hur jävla länge som helst som jag hade roligt på arken. jag kände hur många som helst och alla var glada och snälla (hehehe jag är en sucker för komplimanger, speciellt om de är för mina ben). jag och fanny hade först picknick med femtonåringar i stadshusbacken innan vi for till my där vi dansade och spelade tamburin till spice girls, killers och annan fin musik. sen for vi till arken där jag en stund sprang runt i min picknickoutfit och stora tygpåse full med kakor, cider, tjocka tröjor och halsdukar. efter att jag fick en stämpel och kunde gå utanför dörrarna så bytte jag till heels och lämnade bort min väska. jävligt skönt att ha fickor en kväll på arken måste jag säga. även om de sitter på ett par avklippta gubbjeans.

och jo, tröjan kommer från monki och måste bli min inom en snar framtid. tack jo. nu ska jag börja smygfira min tjugoårsdag (som egentligen är på söndag) med vin och lite kakor och släktingar. puss!

2 kommentarer:

CAT sa...

Jag förstår inte, kunde du inte ha lämnat in väskan innan du fick stämpel? Och varför kunde du inte byta om t.ex på toan? Bra att du hade roligt i alla fall!

Madelen utan e sa...

catrin: haha jag ville gå in innan tolv så jag skulle få så billigt pris som möjligt, och man får ju stämpel först vid tolv. väskan lämnade jag i bilen, inte i garderoben - och bilen var ju ute, så. ja. haha hoppas du fattar.