torsdag, maj 28

svar på alla era frågor



haha åh vad fint! jag har tittat på den här videon kanske fem gånger på två dagar och tänkt "meeen jag vill också göra en video med frågor och svaaar". så nu tänkte jag så här,att även fast jag kanske inte kommer vara lika underhållande som julia nunes (tjejen i videon, eh duuh), så skulle det vara jätteroligt om ni ville ställa lite frågor under helgen (som vanligt kommer jag vara ganska frånvarande när det är helg, på grund av olika orsaker. eller nä, egentligen bara två. 1. jag kommer att jobba och 2. resten av tiden kommer jag vara redlös/försöka bli redlös) så svarar jag på dem på måndag. ja, vi säger så här, om jag har fått tillräckligt många frågor på måndag när jag blir serious_blogger_89 igen, så gör jag en video! kul va?

tills vidare, fråga vad ni vill om vad som helst - eller ja helst om mig för annars vet jag inte om jag kan svara. puss!

4 kommentarer:

Elin sa...

varför är du så himla söt när du ler?

elin sa...

när lyssnade du på spice girls senast?

hanna sa...

hur lång är du?
vilken är din favoritfärg?
favoritmat?
dricker du kaffe?
någonting du är beroende av?
vad är du mest nöjd med med dig själv?

bapelsin sa...

Om man går ensam i skogen och ett träd faller ner framför en utan ett ljud, har man då bekräftat en kliché eller bara sett ett träd falla ljudlöst?