onsdag, maj 27

en bra dag för omväxlings skull

idag har jag varit på språng (även bokstavligen) hela dagen.

Photobucket
först cyklade jag runt på strandpromenaden med en av mina ynka tre kusiner. vi letade efter bryggor men hittade bara knäppa tanter.

Photobucket
drack loka med havtorn och apelsin, ruggigt gott.

Photobucket
vandrade lite i skogen, det var himla fin grön färg där tack vare blåbärsriset.

Photobucket

Photobucket
haha kanske dagens bästa bild.

Photobucket
målet med hela runtspringandet var att ta en fin bild på oskar att hänga på väggen hemma hos dem. det var lite kämpigt. imellanåt.

Photobucket
men det var nog mest mitt fel, här hade jag nog sagt nånting dumt. tokigt av mig. alltså han skrattar - inte gråter. så vi har det utrett.

Photobucket
chillin on a brygga

Photobucket
med loka.

sen träffade jag tua en stund och pratade, innan jag lunchade/middagade med fanny på eat. jävligt goda pizzor har dom där, for your information. fanny kan rekommendera salladen också. den såg jävligt god ut. det var jättemysigt att sitta på deras uteservering med filtar och kolla på människor som cyklade förbi i rosa pikéskjortor. fyfan vad inte fint. efter att ha tryckt i mig nästan hela pizzan (wow, were making progress in the eatingarea) rullade vi hem till fanny och skrev en uppsats om mansmisshandel i samhället. bara sådär. och sen släpade jag fanny runt västra hamnen på en joggingrunda. det var roligt, det finns så fina vägar att springa på där. kuperat och fint. hurra.

imorgon ska jag ta nya passfoton till mitt nya körkort och hämta mitt nya visa electron. sen kommer min gamla pojkvän till mig och så ska vi äta gammal toscakaka från mitt tjugoårskalas. jag känner att han nog behöver det, tydligen tränar han fem gånger i veckan nu mera. galning.

3 kommentarer:

Unknown sa...

GAAAH! Cravings! Var har du köpt din cannabisstripade hoodie? Have 2 have!

Madelen utan e sa...

Z: den är fråånfrån stadium i vasa ifjol :D den är crazygalet fin, jag vet.

Erica sa...

tänk vad du skulle ångrat dig nu i eftehand om du inte köpt den berömda tröjan:P