måndag, maj 4

betty

idag var solli och betty hit och åt pannkaka med grädde och sylt. betty är sollis familjs nya cavalier king charles spaniel, och hon är så jävla söt. och inte som en vanlig pupp utan så lugn och smart på nåt vis. på en vecka har hon lärt sig sitt, tass, ligg och vänta.

Photobucket
puss på skabbig mad med tusen ton dust it i håret!

Photobucket
hon gillar att tugga på saker, här tuggar hon på ett pistagenötsskal som henke hade slängt omkring sig i mitt rum, haha

Photobucket
tår gillar hon också.

Photobucket
haha skrutt. (och wäwäwä, jag vet att bilderna är dåliga.)

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Nejmen tusen tack, vad du är gullig. Nu blev jag glad!

Anonym sa...

Jag gillar att man bara ser armen på andra bilden. Det är nice.

fjauuuuuu sa...

jag vill också ha en cavalier!!!!!!

Anna sa...

Det är svårt att få bilderna "dåliga" när det är ett så underbart motiv. (okej, jag erkänner, Jag blev valpsjuk... igen)