torsdag, maj 7

den perfekta dagen för en picknick tyckte vi

det tyckte inte vädergudarna. molnen hopade sig likt problemen för simba i lejonkungen och där satt vi på ramsholmen med våra filtar och dunjackor och trotsade havsvindarna som rojvade våra hår och gjorde våra näsor röda. sen for vi till fanny och facebookade - be afraid säger jag bara.

Photobucket
bobby spänner blicken i what im just guessing är fanny som fjantar sig.

Photobucket
gulle vad jag tycker om dig.

Photobucket
väderbitna svea och henke som har fått nog.

Photobucket
pizzarulle och varm choklad (med en pizzarulle i, nom nom)

Photobucket
bobby hade bakat kanske årets godaste muffins. kanske världens. mjölkchoklad och banan. fruktansvärt gott however.

Photobucket
haha det är ju det jag säger, vad gjorde vi utan fanny?

Photobucket
fannys fingrar frös fast i en passlig äta-muffin-position. man ska se det fina i allt.

Photobucket
skräpade ner gjorde vi också. och sen gick vi därifrån, skrattade åt att djuren kommer sätta i halsen och kvävas!!!!111111 eller nej, såklart plockade vi (jag) upp efter oss.

Photobucket
sen for vi hem till fanny där bobby skrattade och kliade sig i ögat, och jag surfade och hade förjävlig frisyr. jag är så förbanna trött på mitt hår just nu. ni kan inte förstååååå!!!

Photobucket
mamma jag vill ha en macbook pro i tjugoårspresent! inte? pappa då? snälla? jag måste ha en.

Photobucket
åh så kul det var när jag skulle köra hem hörni. jag sätter mig i bilen och börjar köra när jag hör ett konstigt ljud och bilen börjar hoppa. då visar det sig att jag tappat en bult på höger backdäck och att jag är tvungen att köra i snigelfart hem (vilket betyder en roligt liten resa på femtio minuter från stan). dessutom hoppade bilen som en nykläckt älgbäbis och lät som en gammal snipa. till på det var det fullmåne och jag blev deppig. tur att jag har en sån snäll pappa som stiger upp fast han har gått och lagt sig, och kommer ut och skruvar fast mina däck igen.

2 kommentarer:

CAT sa...

Det är ju det jag säger, klipp page!

bobby sa...

ååh var mina muffins såå goda?:D haha .Jaa ,vad tusan skulle vi göra utan fanny och hennes fjanterier! nu har jag ännuu en till film på henne,haha