torsdag, maj 21

hur snygga vänner har jag?

i onsdags fotade jag de första examens-/studentbilderna för i år, och det var en av mina bästa kompisar bobby. jag håller på går igenom bilderna nu, och det slår mig hur jävla snygga vänner jag har. titta bara på de här bilderna om jag randomly valde ut från de olika bildserierna vi tog. nu ska jag välja ut ett tjugotal bilder (lär inte blir svårt eftersom bobby är ett jävla hot piece of meat) och sen väntar en jävla massa photoshop och sen får ni se det färdiga resultatet, om jag får godkännande av boobs såklart.

Photobucket

Photobucket


OM NI INTE HAR BOKAT MIG ÄN SÅ GÖRT! jag finns tillgänglig hela sommaren om ni känner att ni inte orkar just nu, men ju snabbare vi får det gjort desto snabbare kan ni skicka ut era tackkort. och alla blir fan snygga genom min lins, det är magi!

3 kommentarer:

Frida Hansen sa...

heej madde! ja undrar om du sku kunna ta mitt examensfoto? hah ja har inga gjort de sen förra året ännu :D börjar kanske bli dags..

CAJSA sa...

skulle inte jag bo långt uppe i mellersta fucking finland skulle du lätt få ta mina studentfoton!

Madelen utan e sa...

frida: jo lätt, när passar det för dig?

cajsa: nämen ta en dagstrip till åland då :D