söndag, maj 17

update

jag har insett att min senaste kyss: var jävligt dum och korkad och nog sårade mer än vad den gjorde gott.
jag lyssnar på: alldeles för mycket skitsnack och alldeles för lite roligheter ikväll.
jag pratar: väldigt mycket men åtminstone inte lika högt som catrin och elin gör.
jag älskar/tycker om: att jag har lyckats jävligt bra (ett litet snedsteg är okej) med att för mig själv komma över breakupet.
mina bästa vänner är: mycket bättre än jag någonsin kan tänka mig och hamnade alldeles för mycket i skuggan av mitt förhållande. någonting bra kommer ju ur allting dåligt aight. jag har lärt mig att uppskatta mina vänner mer.
min första riktiga kyss: minns jag inte riktigt. allting hamnar i skuggan av min första riktiga pojkväns fantastiska kyssteknik.
kärlek är: fina vänner, sommar, sol och skratt.
min favorit: idag är det nog fanny. jag kan alltid luta mig på henne.
jag kommer alltid att: bli lika glad varje gång någon jag inte känner kommer fram och säger nånting fint. puss på alla såna människor som verkligen tar sig tiden.
jag tröttnar aldrig: på att klösa på min högra arm, hur fan blir man av med en så innött dålig vana?
sist jag grät var: natten mellan fredag och lördag i bobbys säng. jag blev bara så trött på mig själv och hur hela kvällen på arken hade varit. jag var för full och slets mellan fyra olika personer och räckte inte riktigt till för att göra alla nöjda. allra minst mig själv. men det blev inget långvarigt. jag somnade med bobby som en boa runt min kropp efter en liten stund.
min mobiltelefon är: alltid på, men aldrig till någon nytta eftersom jag är skitdåligt på att svara på mess (det tror jag speciellt pillan och bobby kan intyga efter den här helgen).
när jag vaknar på morgonen: jag vaknar väldigt sällan på morgonen nu för tiden.
innan jag går och lägger mig: brukar jag vanligtvis sitta uppe och fnittra med andra nattugglor på msn.
just nu tänker jag på: ******* och att jag har blivit riktigt dålig på att ta bilder på mig själv.
bebisar är: kanske det mest fantastiska i hela världen.
imorgon ska jag: fota en jävla massa, försöka få jacob att dämpa min onsdagsångest (jag ska göra mitt första stora gruppfotojobb som fotograf för mig själv), städa mitt rum som just nu är täckt av diverse klädesplagg och ta mig ut på en joggingtur.

2 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

<3

bob sa...

jo att.duvet att jag älskar dej