torsdag, maj 14

imorgon ska jag till frissan

.. och jag är rädd att det kommer sluta med att jag igen klipper mitt hår kort. allt på grund av bruden 1.08 in i den här videon. hon har så inihelvete snygg frilla, och jag vet redan nu att mitt hår aldrig kommer kunna hållas sådär fylligt och voluminöst längre än några minuter. ändå likt förbannat klipper jag (alltid, slår aldrig fel) av mitt hår när det börjar får lite längd, och ångrar det liiikt förbannat lika mycket varje gång jag gjort det. jag känner mig själv alldeles för bra helt enkelt. ska försöka tygla den där sidan imorgon klockan ett. försöka. jag lovar inget. och catrin, du kan vara precis tyst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att du skulle passa riktigt bra i sån frisyr som hon har. Det skulle passa din ansiktsform.

CAT sa...

Jag ska komma till dig när du sover och väsa "kliiiipp håååååret!" i ditt öra!