söndag, maj 10

seriously guuuys

det här kan ha varit den segaste helgen sen.. någonsin alltså. jag har legat i sängen i nästan ett helt dygn, och resten av timmarna jag har mest varit inomhus inlindad i en filt eller hostandes i kylskåpet (eheheh). det var en jävla tur att jag sjukanmälde mig från jobbet i tid, annars vet jag fan inte vad jag hade tagit mig till, jag kallsvettas as we speak bara för att jag slår på några tangenter. (as we speak? jaja you get it)

ikväll blir det morsdagsmiddag i eckerö av alla ställen, och sen ska jag hem och sova bort den här jävla influensan, för i veckan ska jag tamejfan vara frisk - och då får alla se till att umgås med mig så jag kan ta igen mitt sociala bortfall den här helgen. jag blir nästan grinfärdig när jag tänker på hur tråkigt jag har haft. nu ska jag sörpla lite finrexin till tonerna av ingångsmusiken i edward scissorhands. ha en fin morsdag, puss på dig mamma.

1 kommentar:

Emma sa...

haha jaa, ja har icke riktigt råd med lokalfest men ja är iaf lite sugen på lite hemma-altan fest:)