måndag, maj 18

det kliar i mina fingrar

så jag ska gå och klia dem mot nåt ätbart från vårt kylskåp. kanske jag skulle baka nåt. jag fyller ju trots allt år på söndag. ofattbart att jag fyller tjugo år. jag har alltid tänkt att när jag fyller tjugo ska jag vara snygg och tillfreds med mig själv. men, jag tror jag siktar på 25 istället, känns som att det kanske bara kan gå neråt efter det. utseendemässigt alltså. jag menar, det finns redan bilder på mig när mina bröst, jag citerar elin, "ser ut som mormor gudruns hängtuttar". vad fan liksom.

åååh, fingerkliet blir för starkt för att vistas här framför datorn nu. vi hörs.

4 kommentarer:

Elin sa...

men hahaha! jag menade ju att tröjan fick det att se ut så ju, inte att du ÄR mormor gudrun. ;)

lotta sa...

hahaha, du är rolig du :)

Linnea sa...

alltså madde... jag kanske är senil men sa du om du kunde fotografera mig den 5 juni före klockan 12? :D

Linnea sa...

jaa de är ju smart förstås...men ska vi ta söndag eller måndag då? :)