måndag, maj 18

operation fem noll ett

Photobucket
idag har jag gjort ett par jeansshorts.

Photobucket
mina ben är jävligt fina uppifrån, som tre bollar skulle man kunna säga. jag fick i alla fall ett paket på posten.

Photobucket
där i låg ett par gamla levisjeans.

Photobucket
jag tog några bilder när jag hade dem på mig men att döma av moas ansiktsuttryck borde jag inte lägga upp någon sån bild här. haha.

Photobucket
så jag klippte av dem,

Photobucket

Photobucket
vek upp dem,

Photobucket
slipade dem lite slitna, men bara lite grann som en start på en slitning,

Photobucket
(fick jävligt ont i fingrarna)

Photobucket

Photobucket

Photobucket
and voila.

2 kommentarer:

Becci sa...

nu fick jag inspiration :) nu ska det lagas shorts. hihi, tack mad!

Anonym sa...

Ser både snygga och bekväma ut!