onsdag, maj 13

STUDENTFOTODAGS!

jag tänkte fota examensfoton i år också hörrni! så om ni är intresserade (klart ni äääääär, comeoon) får ni höra av er till antingen min mail här i sidebaren, här i kommentarsfältet eller via telefon. jag tänkte ta 50 euro för en fotografering, och då är jag all yours några timmar och kan mobilt flyttas runt från olika platser tills vi känner oss nöjda. ingår gör också att jag redigerar en cirka 5,10,20 bilder (beror på hur bra bilderna blir och hur snygg du är) haha förlåt jag skojar. runt 10 bilder iallafall. innan kan vi om ni vill ha en liten date där vi diskuterar igenom hur ni vill ha det och äter en liten bulle.

ifjol var första gången jag testade på att fota examensfoton/studentfoton, så ha överseende med det när ni tittar på vad jag åstadkom - jag kan nästan lova att jag är bättre efter ett års övande och med ny kamera och allt.

kom igen, jag vill jättegärna fota massor med examensfoton och jag finns tillgänglig nästan dygnet runt! ju snabbare ni bokar desto bättre chans har ni att få den dagen just ni vill! COMEON NOW!
Photobucket
henke fotade vi en sommarkväll i västra hamnen (jaa, där pommern ligger det är väl västra?). vi hade även med hennes hund skyler, och det var en jävla utmaning, så tänk igenom det fyra gånger innan ni tar med ett husdjur ut på en brygga och posar.

Photobucket
giselas bilder tog vi direkt efter examen på lilla holmen.

Photobucket
emmas h's bilder tog vi här hemma hos mig i the haga-hoods på en åker, en äng och vid några båthus.

Photobucket
emma m's bilder tog vi i eckerö på massa olika ställen. vi testade en blommande backe, en äng och lite klippor innan vi var nöjda. det blev ganska fint faktiskt.

Photobucket
cathrines bilder tog vi också efter examen direkt på lilla holmen, bland blommor och myror och skit. då hade jag också en reflektor, och det var en jävla bra grej, så jag tror jag införskaffar en egen sån tills det är dags.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Yes please, är nästan säker på att jag bokar dig ! Återkommer imorgon :)

Nene sa...

Om jag inte var så förbannat kameraskygg och om jag inte alltid såg ut som en piip på foton så skulle jag gärna bli fotad av dig. Det enda jag lyckas se normal ut på är egopics, så jag funderar seriöst på att ta en egopicstudentfoto xD

angelica sa...

jag är såå sugen! åh men visst kostar det väl typ ingenting att båta över, eller vet du vad man får paya för nåt sånt? jag viiiiiill! :D

Linnea sa...

Pax jag!!! Skulle vara passligt för mig innan examen? alltså på förmiddagen den 5 juni?

Malin Hjulström sa...

jag kommenterade redan på facebook men kan ju göra det här med så du inte glömmer bort mig, haha. jag går också ut den 5/6. har fanny pratat med dig om du skulle fotta hela vår klass tillsammans? då skulle du ju kunna fotta mig före eller efter den! :D vad passar diig? :)

Sofia sa...

jo jag skulle gärna vilja att du tar mina bilder med. h. Sofia Olander

Malin sa...

svarar här istället :) vi ska vara vid handels lite över 10 var det tänkt å fottas med hela klassen. avslutningen börjar 11 om jag inte minns fel och slutar 1 eller 2. sen är det middag vid 5 tiden. men jag blir helst fottad före avslutningen för att det kanske kommer att fällas någon tår så sminket blir förstört haha.

Henrika sa...

HAHA lilla stackars Skyler som var så rädd på bryggan! Kommer du ihåg när vi väl tänkte att vi skulle strunta i honom och bara fota mig och jag la mig på mage på bryggan, och så mitt i allt så kom han och la sig på min rygg? :D