söndag, maj 24

det här kan vara en av de finare födelsedagarna jag haft på länge

idag har jag bara legat i solen och ätit chokladtårta, melon och hallon. hela dagen. nu äter jag middag i form av gårdagens kalasrester tills jag spyr, och sen ska jag nog gå och sova en stund till, trots att mamma blir så himmelens jävla arg. hon tyckte att jag har sovit lika länge idag som för tjugo år sedan. jag vet inte jag, jag var ju faktiskt vaken till 05.48 och firade min bday imorse, då måste man ju få sova någon annan gång.

igår var en fin kväll också, som började med släktkalas där jag skrapade ihop nästan 900 euro i form av presentpengar (jag behöver bidrag till en ny dator, så jag tar gärna emot mer pengar om någon känner sig full of dollars), fortsatte med förfest på norragatan med lite snygga brudar och tog sig vidare till en rätt tråkig artonårsfest på hammarbo, men slutade till sist som en bilfest i patriks bil med honom, lite elin och mycket musik. sedan var patrik dum nog att gå med på att vänta med mig tills jag fyllde år, vilket ledde till en hyperaktiv madde som studsade i takt till sekundvisaren vid femsnåret och tvingade patrik säga grattis när klockan slog. sen däckade vi. och nu är jag tjugo år. haha vilket jävla skämt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, Madde! :D

Himo sa...

Måste tyvärr säga grattis i EFTERSKOTT... har inte polat med internet på ett tag... lite flytt o sånt stuff ^_^... men nujeflars är det klart! så Grattttuleras!

Madelen utan e sa...

joel: det är lyyygna pyckar dude! men du är alltså hemma nu... NICE! och tack!