onsdag, mars 18

ähmen vad fan

Photobucket

det här var från början meningen till ett lockande och mumsigt inlägg om kakan jag har lagat idag.. men när jag laddade in bilderna jag tog på den i solen precis nylagad insåg jag, precis som du också redan har gjort, att den ser jävligt äcklig ut. ser ut som det är massa små florsockerklumpar i hela glasyren, som egentligen är potatismjöl. varför i helvete skulle man ha i en halv tesked potatismjöl om den ändå lägger sig som små vita klumpar över hela kakan?

den ser god ut irl, jag lovar. skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitgod. och det är den säkert också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

är du säker på att du inte har pms eller nått?

Anonym sa...

Åh vilken fin! När tänker du ta dig dit?

Madelen utan e sa...

Elin: haha jo det är nog lite premens inblandat i mitt humör.

CAT: hm, till klockan sex eller nåt. äter middag nu, och sen tänker jag fara dit! så lite före sex

Anonym sa...

naaw, tar dig som du är om du skaffar glass?