söndag, mars 22

killer heels

Photobucket
jag var ju som sagt i sverige igår och fick min man tatuerad (jag får inte lägga ut bilder ännu för han är en fjant) men tatueringen är fin och jag överlevde de tre och en halva timmarna i soffan på swahili bob's med tatueringstidningar, en spegel och en eyeliner. jag lärde mig nya grejer igår också. hur jag kan lägga eyelinern på ett snyggare sätt (okej jag satt och sminkade mig en timme och hade bara en eyeliner, inte så jävla konstigt då kanske) och att de här topshopskorna som besrkivs som "killer heels" på topshops hemsida verkligen lever upp till sitt rykte - de är så snuskigt höga att till och med jag ryggade tillbaka lite när jag såg dem på hyllan. jag mätte med fingrarna ungefär hur hög klacken var, och sträckan mellan min tumspets och min yttersta spets på långfingret räckte knappt till. jag säger bara - aj.

ikväll ska jag hem till teds mormor och morfar för första gången någonsin. det är helt stört jag vet. vi ska äta ugnsfisk, hoppas det är gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad blev det för tatuering? Hittade du piercaren? :D