onsdag, mars 25

sitemeter, utan dig vore jag ofullständig

vilken jävla tur att jag har sitemeter.com. utan den sidan skulle jag känna mig hemskt ensam. jag menar, utan den skulle jag inte veta att ni är tjugosex jävla personer som har varit inne här sen klockan tolv och att jag inte är ensam ens just nu, utan sex andra personer är också inne på min blogg. hur skulle jag fatta det om jag inte hade sitemeter? jag har sagt det förut och jag säger det igen - ni är äckligt dåliga på ventilera era känslor i kommentarsfältet. men jag får nog lära mig att leva med det och gå och lägga mig, eftersom jag ska stiga upp 09.30 imorgon.

seriöst, det är skittidigt för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är hemligt för Peter och Peter för de och många av mina klasskamrater tycker att jag ska kolla upp det men jag är inte en sådan som går till farbror doktorn. Jag vägrar.

Anonym sa...

idag steg jag upp kl. 04.00 ^^