söndag, mars 29

update

vilken annorlunda dag det här har varit, istället för att blogga har jag jobbat, städat mitt rum, lagat skinkpaj, varit på volley med bobby och firat sofies 20års (herregud vad gamla vi börjar bli) dag. jag är jävligt trött på att vara utan pengar nu, och det som är lite spännande är att jag inte har någon aning om hur mycket pengar jag får på tisdag. jag vill köpa det här, de här, de här och de här och samtidigt kunna spara ungefär 1000 euro, vad tror ni om den planen?

i vanlig ordning ska jag nu äta kvällsmål (vad i helvete är klockan egentligen? kvart i två? kvart i tre?) och lägga mig och se om fred forsells "texter att älska till" är nåt att ha. jag blev lite sugen på honom efter litteraturdagarna. seems like an author i'd like skulle jag kunna skriva på engelska. så, nu ska jag tvätta bort min lite-för-tjocka-och-kladdiga eyeliner och lägga mig i sängen i mitt jättefräscha nystädade rum. ahhhhhhhh

(och jo stalin, ring mig om jag inte ringer dig imorgon)

2 kommentarer:

Stina sa...

Den boken är nog den enda jag läst i mitt vuxna liv. Alltså från början till slut....!

Elin sa...

haha, jag SA ju att fred forsell är grym! :D

höm. jag ska försöka komma ihåg det hitler. :)