tisdag, mars 10

gränsen är hårfin

jag har precis betalat den andra (och sista) delbetalningen av min kamera, och sitter därför motvilligt och kollar extrajobb på ams.ax. det mesta handlar om sjukvård och mat så jag satt och scrollade ganska snabbt och ointresserat när helt plötsligt ett intressant ord fladdrar förbi mina ögon. bildredigerare? kan det vara sant? mitt hjärta skuttade nästan ett extra skutt innan jag hittade annonsen på nytt: ah, bildirigerade på silja, men det är ju nästan samma sak.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!! tog mig fan länge att fatta vad en "Bild-irigerare" var.. suck

Och dom påstår att jag inte har dyslexi!

/ Bob

Anonym sa...

hahaha men snyggt med rött löshår till mitt bruna hår? :P

Anonym sa...

ja, den dog ungefär i samma veva som du började länka till dig blogg som MUFF.AX... hahahahaah